Sunday, May 30, 2010

LBS

aku nak balik msia kejap je,
nk tgk cerita LAGENDA BUDAK SETAN ni je.
then aku balik sydney balik boleh?
plis plis plis plis?
ni lah novel pertama aku baca sepanjang aku hidup.
hahahah! mula2, yana baca. adik aku.
24/7 asek ngadap je novel tu.
aku igt lagi.
"ape la best sgt baca novel ni? jiwang karat je."
aku punya la kutuk2 yana sbb baca novel tu.
hahahaha! lepas tu, dia da abes baca.
dia kata "nah, abang baca la"
aku pun amek la dan mula la mebaca sikit2.
sedar tak sedar da separuh!
hahahaha! the plot was awesome! shit! aku dah mula ketagih ngn novel tu.
plak tu, movie dia, farid kamil and lisa surihani lagiiii....
awwwww! awww!
hopefully the movie is as best as the novel is.
fark! i wanna go home! i want malaysia!
tapi exam dah dekat! arhhh!
winter ni, housemate aku balik, aku kirim novel lagenda budak setan and katerina!
nk baca balik.
padahal da baca byk kali dah. tapi nk baca lagi. nk feeling dia. mmpph!
ok lah, nak mandi pastu nk study!
baru teringat yg aku tak mandi2 lagi dari tadi!
hahahahah!
bye!

No comments: