Tuesday, July 12, 2011

Tertidur

Penah tak tertidur?
How long does it take to fall asleep?
I usually took less than 8 minutes!
How quick was that?
Kesian gf aku.
Aku selalu tertidur tinggalkan dia.
Selalu kan, mesti gf tidur dulu dari bf, tapi, ni, aku confirm tidur dulu.
Banyak-banyak hari, mesti aku yang tido dulu.
Kau nak tau tak, aku betul2 cuba supaya tak tertidur dulu..
Aku men game.. And selalu aku men game bola.
Kau pernah tengok orang tertidur maen game bola tak?
Aku selalu buat doh.
Nanti tiba-tiba aku da bolos. Tapi, senang je nak gol balik.
Tapi tengok la betapa teruknya aku tabole kawal ngantuk malam-malam ni..
Aku sedih doh. Aku cuba weh supaya tak tertidur..
Aku nak teman gf aku.
Tapi selalu nya memang aku lah yang tidur dulu.
Sekejap je. 8 minutes! Mana aku tau?
Interval sms aku ngn sms dia balas.
Kesiannya dia.
Dapat bf macam ni. Kecewa hati dia.

Aku tak macam lelaki lain.
Aku tak macam bf orang lain.

Aku cuma bf yang cepat gila tetidur.
Kau pernah tak bangun tidur rasa tersentap?
Aku selalu weh.
Sebab apa?
Sebab aku tau aku tertidur.
Tak sempat pun ucap selamat malam.
Awal pulak tu.
Aku sedih sendiri doh. Selalu rasa nak nangis.
Kenapa la aku tabole tahan ngantuk ni sikit.
Tahan la sikit capik.
Kau lelaki kot.. Sepatutnya kau bole tahan ngantuk tu.
Tapi.. Aku da cuba weh..
Mana cukup..
Yeke? Baek lah.. Aku nekad aku takkan tertidur lagi pasni.
Alaaa.. Kau cakap je lebih.. Nanti tertidur jugak..
Aah.. Diam lah tidur! Jangan kacau aku slagi aku tak nak.

Awak, maafkan saya ye wak?
Saya selalu tertidur tinggalkan awak.
Saya taknak cakap saya da ngantuk..
Sebab saya nak teman awak lagi..
Tapi saya selalu tipu awak cakap saya tak ngantuk lagi.
Awak awak.. Awak tau tak saya terlalu sayangkan awak?
Tidur bukan gf saya, tapi awak la gf saya.
Maafkan syafiq.



- Posted using BlogPress from my iPhone

4 comments:

HH said...

saye x pernah x maafkan awak kan syafiq? saye ok la wak..x amik ati pun.. saye faham tauu.. :)

syafiq kadir said...

Betul betul.. But yet i always felt sooo miserable.. Wuuu.. Kesian awak tau..

Anonymous said...

kenapa kak haziyah x jd kawin dgn abg syafiq?? :(

syafiq kadir said...

dah takde jodoh..